Hongkong! Het is definitief! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Bas Joosten - WaarBenJij.nu Hongkong! Het is definitief! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Bas Joosten - WaarBenJij.nu

Hongkong! Het is definitief!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

10 April 2009 | Nederland, Geleen

Vorige week ontving ik het verlossende telefoontje. "Bas, ik mag jou feliciteren, want je bent toegelaten tot Li Po Chun UWC te Hongkong". Wow! wat ga ik beleven?

Dit had ik nooit kunnen denken toen ik me inschreef rond 20 Januari dit jaar. Voor de mensen die eens precies willen weten wat ik nu ga doen en wat het inhoud:

-www.uwc.nl, de nederlandse site van de organisatie waarmee ik ga. Boordevol informatie!

-www.wikipedia.nl, zoek naar: United World Colleges. Een duidelijke korte samenvatting van wat UWC inhoudt.

-annemargreetsas.waarbenjij.nu, De blogs van anne-margreet, zij is een nederlandse second-year student op uwc. Lees haar ervaringen!

-www.lpcuwc.uwc.org, de engelstalige site van mijn College.

Het wordt nu steeds spannender. De voorbereidingen gaan nu langzaamaan beginnen, het komt steeds dichter bij! Eerst nog met Xplore naar India, en natuurlijk zal ik ook over die reis schrijven!

Groetjes, Bas

  • 11 April 2009 - 09:17

    Anna:

    Hee Bas! :D

    Super dat je een weblog bij gaat houden, dat was ik (heel orgineel) ook al van plan ;) Hopelijk heb ik tijd om de weblogs van iedereen bij te houden, maar dat komt vast wel goed. Zodra ik er ook eentje heb aangemaakt hoor je het wel! :D
    Tot 16 mei.

    Liefs

  • 06 Juni 2009 - 13:12

    Iris:

    Hee Bas!
    Leuk ook een blog van jou :)! Hoop hem net zoals Anna ook te kunnen lezen als we allemaal ergens anders zitten ;)!
    Tot dinsdag :D :D!
    X Liefs, Iris

  • 22 Augustus 2009 - 20:49

    René:

    Basje, heel veel succes daar!! We houden van je.


  • 26 Augustus 2009 - 21:53

    Marianne:

    hallo Bas,

    Het moment van jouw vertrek komt nu echt wel heel dicht bij.
    Inmiddels volgen we de verhalen van je neef Peter, en hopen ook jouw ervaringen te mogen lezen. Zo zijn we toch nog in contact met elkaar en kunnen je volgen. Maak er iets moois van.

    XX Marianne en Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geleen

United World Colleges

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2012

Dag1- reis en San José

01 Oktober 2011

London

26 September 2011

London

14 Maart 2011

Thailand

06 Februari 2011

Japan
Bas

2 jaar vwo afmaken in HongKong!

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 94689

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 29 Juli 2012

Davine en Bas in Midden-Amerika

04 September 2009 - 24 Mei 2011

United World Colleges

Landen bezocht: